Exklusiv på CLAAS service

Sju anledningar att välja oss.

Det räcker inte att våra servicetekniker är duktiga på sitt arbete. Swedish Agro Machinerys servicetekniker har dessutom de bästa förutsättningarna för att hjälpa dig med dina maskiner från CLAAS. Att ha direktkontakt med tillverkaren är helt avgörande för att kunna utföra service till dig med 100 procent kvalitet. 

Exklusiv på CLAAS service

Sju anledningar att välja oss.

Det räcker inte att våra servicetekniker är duktiga på sitt arbete. Swedish Agro Machinerys servicetekniker har dessutom de bästa förutsättningarna för att hjälpa dig med dina maskiner från CLAAS. Att ha direktkontakt med tillverkaren är helt avgörande för att kunna utföra service till dig med 100 procent kvalitet. 

#1 Uppdaterade programvaror.
Uppdateringar av mjukvaran till maskinerna kommer tätt under de första åren i en maskinmodells livscykel och är det viktigt att man låter serva sina maskiner hos en auktoriserad part som har tillgång till senaste mjukvara. 

#2 Remote service. 
Vi kan på distans koppla upp oss mot din maskiner och felsöka. Gäller de maskiner som har stöd för tjänsten. 

#3 Original reservdelar.
Eftersom vår affärsidé är att vi ska finnas på färre platser och ha mer mobil service gör det också att fler reservdelar kvalificerar sig för lagerläggning lokalt. Finns inte reservdelarna lokalt så har vi vårt nationella reservdelslager i Skurup. Delar som beställs innan klockan 16 från Tyskland anländer oftast till nästa dag.

#4 Mekaniker som kan både nya och gamla produkter
Flera av våra servicemekaniker har arbetat med CLAAS i många år och kan därför även äldre produkter. Tillsammans med CLAAS så utbildar vi fortlöpande våra servicetekniker. 

#5 Fabrikstekniker som assisterar i fält under säsong.
Vi har ett nära samarbete med vår leverantör CLAAS i Tyskland. Under högsäsong har vi fabrikstekniker i Sverige för att stötta våra servicetekniker.

#6 TELEMATICS.
Tjänst med stöd för analys av maskinprestanda från dator/app.

#7 Teknisk support med direktkontakt med CLAAS
Vår servicesupport arbetar nära supporten hos tillverkaren. Kan vi inte lösa problemen själva så kan vi ta hjälp direkt av leverantören.